Zeven gegarandeerde succes strategieën met Coupons voor WooCommerce
Eén van de meest ondergewaardeerde marketing tools in webwinkels is denk ik wel de ‘Coupon’ of ‘Kortingsbon’. Een goede reden om hier eens wat extra aandacht aan te besteden. In de training ‘WooCommerce – In Detail’ besteed ik aandacht aan een ‘bullet proof’ Coupon strategie om de omzet van je webwinkel (volgens onderzoek, geen keiharde garantie) te kunnen verdubbelen.
Enkele ‘minor strategies’ om meer omzet vanuit je webwinkel te behalen deel ik graag met je in mijn gratis e-Book ‘Cool met Coupons’. Zomaar. Gratis en voor niets. Ik kan je beloven, dat wanneer je één of meerdere van deze strategieën toepast, je meer omzet uit je webwinkel zal behalen.
In het kort de inhoudsopgave:
- Inleiding
- We blijven bezig – nog een inleiding
- De Welkomskorting
- Brick and Mortar gaat virtueel
- The Poor Man Affiliate Program
- Prettige Feestdagen
- De Buyers Mode
- Reengaging Customers
- De Boze Klant
- Nawoord – Eéntje maar