Wonderful Webinars Workshop

Wonderful Webinar Workshop

Haal al het mogelijke uit jouw webinar

Herken je het?

Je wilt een webinar organiseren, maar je vraagt je af:
  • Hoe bepaal ik de inhoud
  • Hoe breng ik het onder de aandacht
  • Welke software heb ik nodig
  • En welke hardware
  • Hoe organiseer ik een upsell
Als dit de vragen zijn die ook bij jouw leven, dan moet je zeker verder lezen.

De 'Wonderful Webinar Workshop'

Voor iedereen die een webinar wil organiseren, maar niet exact weet hoe dit aan te pakken organiseert WordXPression de ‘Wonderful Webinar Workshop’. 

Of je nu gratis workshops wilt organiseren om jouw producten onder de aandacht van een groter publiek te brengen, of juist betaalde workshops wilt organiseren als ondersteuning voor bijvoorbeeld jouw online trainingen, tijdens de Wonderful Webinar Workshop leer je alles wt je moet weten. Zoals bijvoorbeeld: 

  • Hoe maak ik van mijn saaie praatje voor de webcam een flitsende multimediale presentatie? En dat alles live!
  • Hoe maak ik ‘auto pilot’ webinars, wat komt daar allemaal technisch bij kijken?
  • Hoe benader ik het meest efficient de bezoekers aan mijn webinar met mijn ‘upsell’? 
  • Hoe kan ik een webinar op mijn eigen website hosten? 

Deze, en nog tientallen andere vragen worden beantwoord tijdens de Wonderful Webinar Workshop. 

Inhoud

De workshop bestaat uit twee dagen (met ca. een maand tussen beide dagen) en wordt gegeven in Apeldoorn of de directe omgeving (afhankelijk van het aantal deelnemers). 

Tijdens de eerste dag komt het volgende aan de orde : 

  • Waarom webinars.
  • Verschillende soorten webinars. 
  • ‘Bureau webinars’ vs. Studio webinars.
  • Hardware en software voor een professionele indruk. 
  • Het ‘mixen’ van je webinar. Een flitsende multimediale presentatie.
  • De inhoud van je webinar.
  • Q&A sessies
  • De marketing en je landings-/registratiepagina.  
  • Verkopen op het Internet. De upsell. 

Tijdens de tweede dag van de webinar gaan we vooral praktisch aan de slag. Aan de hand van een huiswerkopdracht heeft iedere deelnemer een mini webinar voorbereid en we gaan dit in besloten kring ook uitvoeren. Gezien de beschikbare tijd en de locatie is er maximaal plaats voor 8 deelnemers. Mochten er zich meer mensen aanmelden voor de workshop zullen er extra dagen voor de ‘tweede dag’ worden ingepland. 

Twee doen het beter dan één!

Tijdens de workshop leer je onder meer ook hoe je een webinar broadcast kan ‘mixen’. Of met andere woorden, hoe je teksten, powerpoint presentaties, beeldscherm opnamen en webpagina’s naadloos in je presentatie op kan nemen. Ik adviseer je dan ook om voor deze workshop niet alleen te komen, maar een partner of collega ondernemer mee te nemen. Op deze manier is het makkelijker om straks samen elkaar te ondersteunen bij de webinars. Om aanmelding in tweetallen aantrekkelijker te maken krijg je extra korting wanneer je je per tweetal aanmeldt. 

Praktische zaken

De workshop wordt gegeven in Apeldoorn of de directe omgeving, afhankelijk van het aantal deelnemers.

Beide workshopdagen vangen aan om 10:00 uur en zijn uiterlijk 17:00 uur afgelopen. Lunch, koffie, thee en water zijn bij de workshop inbegrepen. 

De workshop wordt gehouden op zaterdag 16 februari 2019 en zaterdag  9 maart 2019. 

De workshop kost 247 euro per deelnemer, meldt je je met 2 deelnemers aan, dan betaal je slechts 397 voor 2 deelnemers. Tot 1 december 2018 zijn deze bedragen 147 per deelnemer, of 247 per tweetal. 

Mocht je je per tweetal aanmelden en gescheiden facturen willen ontvangen, dan dien je voor de betaalmethode ‘Bankoverschrijving’ te kiezen en in de aantekeningen het tweede factuuradres te vermelden.  Toegang tot de training wordt alleen verleend indien beide facturen voor de aanvang zijn betaald.