Cool met Coupons – Succes met kortingsbonnen voor WooCommerce – Gratis e-boek

Gratis e-Boek Cool Met Coupons

Cool met Coupons

Zeven gegarandeerde Succes strategieën met Coupons voor WooCommerce

Eén van de meest ondergewaardeerde marketing tools in webwinkels is denk ik wel de 'Coupon' of 'Kortingsbon'. Een goede reden om hier eens wat extra aandacht aan te besteden. In de training 'WooCommerce - In Detail' besteed ik aandacht aan een 'bullet proof' Coupon strategie om de omzet van je webwinkel (volgens onderzoek, geen keiharde garantie) te kunnen verdubbelen. 

Enkele 'minor strategies' om meer omzet vanuit je webwinkel te behalen deel ik graag met je in mijn gratis e-Book 'Cool met Coupons'. Zomaar. Gratis en voor niets. Ik kan je beloven, dat wanneer je één of meerdere van deze strategieën toepast, je meer omzet uit je webwinkel zal behalen. 

In het kort de inhoudsopgave:

  • Inleiding
  • We blijven bezig - nog een inleiding
  • De Welkomskorting
  • Brick and Mortar gaat virtueel
  • The Poor Man Affiliate Program
  • Prettige Feestdagen
  • De Buyers Mode
  • Reengaging Customers
  • De Boze Klant
  • Nawoord - Eéntje maar

Gun jezelf de Winst die je Verdient!

Schrijf je nu in om het e-boek te ontvangen

  • Ik ontvang graag de gratis nieuwsbrief

    En als welkomskado mag ik één of meer gratis e-boeken uitzoeken

    Als abonnee op de nieuwsbrief van WordXPression kan je als welkomskado ook één of meerdere van onderstaande e-boeken of online cursussen aanvragen.
    Denk er aan, dat je per aangekruist boek één email bericht ontvangt met daarin de downloadlink van het door jou gekozen product.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

De auteur

Wilko van der Ploeg  studeerde Theologie en Psychologie aan de Rijksuniversiteit in Utrecht. Daarnaast behaalde hij diverse AMBI modulen en andere certificaten in de IT sector door zelfstudie.

Tijdens en na zijn studie heeft hij gewerkt bij Arbeidsvoorziening, waar hij het laatst de functie van 'Stafmedewerker en coördinator regionale automatisering' uitoefende.

Daarna heeft hij enkele jaren als programmeur, technisch projectleider en system integrator voor de Nederlandse Gasunie gewerkt. Sinds 2002 is hij actief op het gebied van e-commerce.

Als technisch ontwerper, programmeur en integratie specialist heeft hij sinds die tijd voor grote en kleine bedrijven in diverse e-commerce projecten gewerkt.

Sinds 2010 ondersteunt hij ZZP-ers en ondernemers in het MKB met hun marketing en aanwezigheid op het web.