Schrijf je in voor de nieuwsbrief:
Toen ik zelf in 2010 met WordXPression begon had ik meer dan genoeg ervaring met de technische aspecten van webdesign en WordPress in het bijzonder. Waar ik op dat moment nog (te) weinig inzicht in had was de fragiele samenhang tussen website en succes hebben met die site.
Nu was ik natuurlijk enorm bevoordeeld. Want voor mijn ICT studie had ik sociale psychologie gestudeerd en dat geeft je toch wel enig inzicht in het ‘groepsgedrag’ van mensen. En nog veel belangrijker, tijdens mijn studie heb ik heel veel cijfertjes moeten verwerken, om dat inzicht te krijgen!
Mijn besluit om het inzicht vanuit mijn studie te gaan gebruiken in mijn bedrijf bleek een goede beslissing te zijn!
Een website is nooit af!
Het is het resultaat van een samenspel tussen je bezoeker en de door jouw gestelde doelen. Het is onmogelijk de voorspellen hoe bezoekers zich op jouw site zullen gedragen. Simpelweg omdat verschillende doelgroepen op verschillende manieren door jouw site zullen navigeren en door verschillende teksten en beelden aangesproken zullen worden.
En daarom ben ik voor mijzelf altijd op zoek geweest naar manieren waarop ik mijn websites makkelijk aan kon passen. Ik wil bijvoorbeeld niet, dat een themabouwer al voor mij besloten heeft waar de ‘koop nu’ knop moet komen, en hoe deze er uit moet zien!
En met mijn behoefte aan flexibele websites voor mijzelf ben ik ook altijd in staat geweest om ook flexibele websites voor mijn klanten te maken. Per slot van rekening: Mijn klanten willen, wat ik zelf ook wil en doe : Success hebben met hun websites!
Een leuke bijkomstigheid is, dat wanneer je tools gebruikt waarmee je flexibele websites kan maken, heb je bijna altijd ook een tool te pakken, waarmee je voordelige websites kan bouwen.
En dat was in 2010, en is vandaag nog steeds, de kracht van WordXPression: Het bouwen van voordelige websites die gebouwd zijn voor succes!
Toen ik begon richtte ik mij vooral op startende ondernemers. En nu, bijna 11 jaar later, zijn nog vele van deze startende ondernemers trouwe klanten. Nauwelijks ‘startend’ dus. En ik kan dus moeilijk meer zeggen, dat mijn doelgroep de ‘startende’ ondernemers is. Ze zijn gegroeid.
Wat ik echter nog steeds belangrijk vind is dat ook voor de startende ondernemer mijn diensten toegankelijk zijn. En daarom ben ik steeds opnieuw op zoek naar formules waarmee ik ook de beginnende ondernemer kan ondersteunen een succesvolle website te hebben.
Naast complete maatwerk sites heb ik een tweetal succesformules. Eén voor de ondernemer die snel aan de slag wil (WordPress XPress) en één voor de ondernemer, die tijdelijk meer tijd dan geld heeft (WP Basix).
Moet je het helemaal van een krap budget doen, dan heb ik zelfs een online cursus hoe je zelf je website kan bouwen!
Sinds 2013 is mijn motto bij het ontwerpen van een website ‘Functie voor design‘, of met andere woorden, we kijken eerst naar wat jij nodig hebt om daadwerkelijk geld te kunnen verdienen en daarna pas naar het design wat er bij past.
Dat is exact het tegenovergestelde, wat jij als klant misschien zou verwachten. Want ik heb zelf gemerkt, dat de meeste potentiële klanten die zich bij mij melden, al een heel ontwerp voor de website voor ogen hebben. Soms heeft het ontwerp potentieel, vaak echter niet.
Een ontwerp van WordXPression is onworpen voor conversie.