Custom Reviews voor WooCommerce

De voordelen van Customer Reviews voor je webshop

Customer Reviews

Wanneer je je WooCommerce webshop opzet, dan is één van de vragen die je krijgt tijdens de installatie of je klantbeoordelingen (Customer Reviews) wel of niet toe wilt staan. Wanneer ik in gesprek kom met klanten of cursisten, dan hoor ik toch nog regelmatig, dat men eigenlijk geen reviews voor de producten wil op de website. En dat is eigenlijk een gemiste kans.

In dit artikel wil ik je nogmaals duidelijk maken, waarom je eigenlijk wel customer reviews zou moeten willen en als we dan toch bezig zijn, beveel ik je graag een plugin aan, die dit allemaal mogelijk maakt voor je. En het leukste: Deze plugin is nog gratis ook. Hoewel er ook een betaalde versie is, die je nog meer mogelijkheden biedt.

De kracht van klantbeoordelingen

Customer Reviews

Wanneer ik zelf een product wil kopen in willekeurig welke webshop, dan kijk ik meestal naar de ‘sterren score’ die het product heeft. Dit geeft mij een goede indicatie of dit product wel of niet het product zou kunnen zijn waar ik naar op zoek ben. Tijdens dit soort beoordelingen krijg je meestal meer informatie dan puur uit de product omschrijving van het product zelf.

Voor mijzelf is zo’n beoordeling geen directe reden om een product wel of niet te kopen, maar ik zie graag in de reviews waarom zo’n beoordeling een bepaalde score heeft gekregen.

Een vijfsterren beoordeling met als commentaar Past goed bij mijn gordijnen, zal mij bijvoorbeeld niets zeggen. De schrijver van de beoordeling en ik hebben waarschijnlijk compleet verschillende gordijnen, dus ‘wat past bij de gordijnen’ is geen criterium op basis waarvan een product wel of niet goed wordt gevonden.

Ook een 1 ster beoordeling Karaf was gebroken zegt mij weinig. Tenminste, ik denk dat ik ervan uit mag gaan, dat het geen regel is, dat dit product in scherven wordt afgeleverd. Er gaat wel eens iets fout met transport en wat mij meer interesseert is hoe een dergelijke levering verder wordt afgehandeld door de klantenservice.

Maar vaak geeft een beoordeling van een klant je een goede indruk hoe de mensen die het product hebben, dit product ervaren. En voor het maken van mijn eigen keuze, vind ik dit vaak nuttige informatie. Gewoonlijk kijk ik naar de meest recente positive (4-5 sterren) en de meest recente negatieve (1 ster, of als er geen 1-sterren recensies zijn, 2 sterren) ervaringen.

Wat kan er fout gaan bij klantbeoordelingen?

Customer Reviews

De klanten en cursisten die geen klantenbeoordelingen willen hebben hier vaak geldige redenen toe. Laten we eens naar een aantal van deze geldige redenen kijken.

Spam!

Een recensie is een formulier. En formulieren op websites zijn open uitnodigingen voor spambots. Je site open zetten voor klantbeoordelingen is dus in feite je site open zetten voor spambots. Het is slechts een kwestie van tijd, voor dit een probleem gaat worden.

Valse reviews

Een tweede probleem is natuurlijk, dat je valse reviews kan krijgen. Het gebeurt! Een concurrent, of iemand die gewoon kwaad is op jouw shop, plaatst reviews met een negatieve waardering over de producten die je verkoopt.

Nu heb ik in mijn leven een paar honderd webshops gebouwd (inschatting, ik heb ze nooit geteld) en bij al die webshops heb ik slechts tweemaal meegemaakt, dat ‘valse reviews’ echt een probleem waren. In één geval ging het om een klant die al negatieve reviews voor zijn producten kreeg, voordat hij ook nog maar één product had verkocht.

Veel webwinkeliers zijn ‘bang’ voor concurrenten of slecht willende mensen die valse reviews achter zouden laten, maar in de praktijk gebeurd dit nauwelijks. Spam is op zich een veel groter probleem.

Irrelevante ‘reviews’

Sommige bezoekers weten het verschil niet tussen een review en een supportvraag. Vrijwel iedere webwinkelier krijgt er mee te maken, dat af en toe iemand een supportvraag stelt in plaats van een review achter te laten.

So what? Als het een klant van je is, dan heeft de vraag je in ieder geval bereikt!

Hoe om te gaan met deze situaties?

Intern in WordPress is een product review gewoon een commentaar. En spam commentaren bestrijd je het best via Akismet. De spamfilter voor WordPress. Voor meer informatie over spam en WordPress raad ik je beslist aan, om ook dit artikel eens te lezen.

Voor ‘valse reviews’ is het belangrijk om te weten, dat je sowieso een review al dan niet goed kan keuren voordat hij ook zichtbaar wordt voor de buitenwereld. Maar wellicht veel belangrijker nog: WooCommerce heeft standaard twee belangrijke mogelijkheden om de echtheid van een review te tonen.

De eerste manier is door alleen mensen die het product ook echt gekocht hebben de kans te geven een review achter te laten.

De tweede manier is door iedereen wel de mogelijkheid te geven een review achter te laten (dit kan bijvoorbeeld nuttig zijn om ook ‘support vragen’ toe te staan, zie iets verderop), maar alleen bij de namen van de kopers van de producten komt er een ‘Geverifieerde koper’ achter de naam van de koper te staan.

Voor wat betreft de ‘irrelevante reviews’ wil ik je nog graag iets ter overweging meegeven. Stel nu dat iemand jouw product pagina bezoekt. Hij heeft interesse in je product, maar heeft hier ook een vraag bij. Wat heb je nu liever? Dat hij zijn vraag niet kan stellen, en daardoor mogelijk je product niet koopt, of dat hij zijn vraag op een verkeerde plaatst stelt, maar wel op een manier dat de vraag wel bij je terecht komt.

Dat lijkt me een eenvoudig te beantwoorden vraag, nietwaar?

Zeven redenen waarom klantbeoordelingen goed voor je zijn!

We zijn het er dus in ieder geval eens met elkaar, dat de nadelen van klantbeoordelingen makkelijk op te lossen zijn, maar wat zijn dan de voordelen van zulke beoordelingen? Ik kan hier enkele bedenken.

1. Klantbeoordelingen geven vertrouwen

Klantbeoordelingen geven vertrouwen. Want het is in ieder geval duidelijk, dat klanten bij je kopen. En met een beetje geluk, hebben ze nog goede ervaringen met je producten ook. Product reviews geven dan ook aan, dat de klant het product ‘ziet zitten’, en nodigen bezoekers uit om ook klant te worden.

2. Reviews maken een onderling vergelijk mogelijk

Wanneer je site beschikt over meerdere reviews voor twee verschillende producten waar ik tussen zou twijfelen, dan kan de tekst van een review mij een goede indicatie geven welk product het best bij mij past.

Stel je voor, ik wil een koelkast kopen. Mijn oog is gevallen op een tweetal koelkasten, allebei even groot, allebei met hetzelfde energielabel en allebei van een betrouwbaar merk. De ene koelkast kost echter 100 euro meer.

Wanneer ik zou lezen, dat de goedkoopste koelkast ‘vrij veel geluid maakt’, dan kan ik besluiten, dat dit voor mij niet relevant is, omdat hij toch in de bijkeuken komt te staan, of dat het juist heel storend is, omdat ik een open keuken heb, en niet de hele dag het gezoem van een koelkast wil horen.

3. Customer reviews zijn ‘user generated content’

Wanneer een review aan jouw product wordt toegevoegd, dan maak je Google op twee manieren blij. Ten eerste wordt Google blij, omdat er weer nieuwe content op je site is. Een tweede reden dat Google blij wordt, is dat het niet zomaar content is, maar ‘user generated content’. Want Google is gek op zogenaamde ‘community’ sites, sites waarbij de content van meerdere mensen afkomstig is. En Google beloont die user generated content graag met een iets hogere positionering in de zoekresultaten. Dus jij wordt ook blij, omdat jouw producten beter te vinden zijn.

4. Custom reviews met aanvullende media kunnen verkoopstimulerend werken

Standaard is het niet mogelijk in WooCommerce, maar er zijn verschillende plugins -één zullen we zo bespreken- die het mogelijk maken om afbeeldingen en videolinks in je review op te nemen. Voor sommige producten kan dit verkoopstimulerend werken. Zo is de foto van een model met jouw favoriete jas of t-shirt op de product pagina misschien heel aantrekkelijk, maar de foto van een klant, een ‘alledaagse koper’ van het product kan je een betere indruk geven, hoe zo’n kledingstuk nu werkelijk is.

5. Het geven van een positieve review verhoogt de loyaliteit van je klanten

Voor een meer uitgebreide ‘hoe’ en ‘waarom’ van dit punt verwijs ik je graag naar enkele punten verderop in dit artikel. Want je zal natuurlijk wel iets moeten doen om die eerste ‘positieve review’ van je klant te krijgen. Maar naar mate een klant vaker op je site zal komen, zal hij je niet makkelijk vergeten.

6. Klantenbeoordelingen kunnen verkoop verhogend werken!

Dit punt lijkt misschien een open deur. Natuurlijk werken klantenbeoordelingen verkoop verhogend, dat staat in de punten daarboven ook op verschillende manieren. Maar daar hebben we het vooral over hoe andere klanten meer bij je gaan kopen. Maar met een passende strategie kan je er ook voor zorgen, dat de klant die de review schrijft ook meer bij je gaat kopen.

7. Negatieve reviews zijn positief!

Veel webwinkeliers zijn huiverig voor negatieve reviews. Maar eigenlijk zou je -zolang ze maar een minderheid blijven vormen- blij moeten zijn met negatieve reviews. Want die geven precies aan, wat er aan bepaalde producten mankeert volgens de klant.

Zijn het producten die je zelf hebt ontwikkeld, dan heb je met zo’n negatief advies gelijk een advies gekregen hoe je dat product kan verbeteren. Zijn het producten die je elders inkoopt en je krijgt overwegend negatieve reviews over het product, dan weet je dat je dit wellicht beter uit het assortiment kan nemen. Maar omdat men ook nog eens heeft aangegeven waaraan het mankeert bij deze producten, heb je een aantal belangrijke criteria toegespeeld gekregen om op te letten wanneer je op zoek gaat naar een vervangend product.

Moet je een negatieve review publiceren?

Omdat geen enkele review automatisch direct gepubliceerd zal worden, rest er nog de vraag of je zo’n negatieve review nu wel of niet zou moeten publiceren. Ik denk dat het sterk ligt aan de bewoording van zo’n negatieve review.

Rotproduct is nu niet direct een review waar je iets mee kan. Ok, de klant is waarschijnlijk ontevreden, maar waarom en wat is er precies mis met het product? Dat weet je niet.

Wanneer een klant echter één of meerdere negatieve kenmerken van het product specifiek uitlicht, dan is het een ander verhaal. Wat voor deze klant ‘negatieve kenmerken’ zijn, kunnen voor een andere klant misschien wel irrelevant zijn, of zelfs positief.

Stel je voor. Ik koop een videocamera. En ik beoordeel hem met één ster, omdat ik ‘bij deze camera niets met de hand in kan stellen’. Zelf, als creatief video enthousiasteling vind ik dat een behoorlijk negatieve eigenschap. Maar tientallen, zo niet honderden mensen zullen enorm blij zijn met een camera die alles automatisch voor je doet, en die niet met de hand ingesteld hoeft te worden. Mijn ervaren nadeel van de camera wordt door anderen als een positief kenmerk ervaren! Dit soort reviews weiger je beslist niet te publiceren, ook al is het ‘maar’ één ster.

Customer Reviews – Leuk… maar hoe kom ik hier aan?

Customer Reviews

Het vervelende van reviews is dat de meeste mensen deze niet spontaan zullen geven. Als we al een mening online publiceren over een product is dat omdat we ontevreden zijn. Zijn we tevreden, dan laten we dat niet snel blijken, tenzij we hier specifiek om gevraagd worden.

En dat is dus eigenlijk het eerste wat je moet doen, wanneer je product reviews in je webshop wilt gaan tonen.

Maar dat moet je ook nog eens een keer op het juiste moment doen. Want vraag je bij je bestelbevestiging gelijk al om klantbeoordelingen dan heb je een grote kans dat dit totaal genegeerd zal worden, omdat de bestelling immers nog niet is ontvangen.

Het beste moment om te vragen voor een review is wanneer de klant het product reeds enige dagen in gebruik heeft. De koper is nog enthousiast en zal sneller geneigd zijn een review achter te laten.

Een kleine aansporing

Het zal je verbazen -of misschien ook niet- hoeveel mensen bereidt zijn een review achter te laten op een website, als ze er tenminste op het juiste moment voor benaderd worden.

Dat aantal kan echter aanzienlijk stijgen wanneer je er een (kleine) beloning tegenover zet.

Verschillende grote webshops die om reviews met betrekking tot gedane aankopen vragen, belonen periodiek (door loting of door een ‘prijs voor de meest originele review) één reviewer met een cadeaubon voor een bepaald bedrag.

Andere webshops die ik ken geven voor iedere gepubliceerde review -positief of niet- een cadeaubon voor een kleinere waarde, bij een vervolgaankoop van een bepaald bedrag.

Kortom, in ruil voor je review krijg je -of maak je kans op- een ‘geldelijke beloning’, mits besteed op dezelfde website.

Als leuk neveneffect, wanneer een klant een review plaatst, komt hij nog een keer extra terug om de korting of cadeaubon te verzilveren.

Het beoordelen van reviews

Ik heb het meer dan eens gezegd in mijn blogposts. Als ik wil weten hoe je iets goed doet, kijk ik graag naar succesvolle webshops. En mijn favoriete site om naar te kijken is Coolblue. In hun FAQ over customer reviews geven ze onder meer aan, dat ze onder meer de volgende voorwaarden hanteren:

  1. Heeft de klant bij hen het product gekocht?
    Het heeft geen zin om een review te plaatsen van iemand die het product niet kent. En omdat je als webwinkelier alleen kan controleren of de reviewer het product werkelijk kent, wanneer deze het product bij jou heeft gekocht, is het redelijk om uitsluitend reviews van ‘kopende reviewers’ toe te staan.
  2. Heeft de reviewer iets te zeggen over het product?
    Coolblue hanteert hierbij een minimum van vier woorden. Zelf zou ik in willen zetten op toch iets meer tekst.
    Ook worden ‘reviews’ die de service of een heel specifieke leveringssituatie beschrijven (‘Het product kwam een uur na de beloofde leveringstijd’ of ‘De karaf was gebroken’) als ‘niet relevant voor het product beschouwd.
  3. Houd de reviewer zich aan gangbare fatsoensnormen?
    Geen kwetsende taal, spamachtige inhoud, links en vergelijkebare zaken
  4. Is de review begrijpelijk voor het doelpubliek?
    Coolblue beperkt de talen tot Nederlands/Vlaams, Engels, Frans of Duits, maar wellicht beperk jij de toegestane inhoud tot Nederlands/Vlaams en Engels… of wellicht zelfs alleen Nederlands/Vlaams.

Door jouw regels voor het beoordelen van customer reviews duidelijk op je site aan te geven, bied je de reviewer een duidelijk beeld met betrekking tot wat jij van je klantbeoordelingen verwacht.

En dan nu… de plugin

Ik ken verschillende plugins en diensten die verschillende van de bovengenoemde functies uitvoeren, maar tot voor enkele maanden terug kende ik nog geen plugin die bij alle situaties ondersteunde.

Maar de plugin Customers Reviews for WooCommerce (en we noemen hem CusRev) biedt dit alles en nog meer.

En het aardige is, dat deze plugin ook nog eens al deze functies gratis uitvoert. Een paar van deze functies worden fraaier in de betaalde versie van de plugin, maar dat is hoofdzakelijk de kosmetische kant. Voor wat betreft de functionele kant voldoet de gratis versie van de plugin meer dan voldoende.

Om alle functies van deze plugin naar voren te brengen is het denk ik het makkelijkst gewoon de achterliggende procedure te bespreken.

En die procedure begint natuurlijk op het moment dat een klant iets bij je koopt.

De ‘review reminder’

Wanneer een klant een bestelling bij je heeft geplaatst en deze bestelling volgens de webshop is afgehandeld, zal na enkele dagen -door jou instelbaar- een bericht worden verzonden aan de klant met het verzoek om een review te plaatsen. Heeft de klant dit spontaan al gedaan, dan zal dit bericht niet worden verzonden.

Je kan hier eventueel een kortingsbon aan koppelen, die de klant na een (goedgekeurde) review zal ontvangen. Dat is een goede manier om de klant ook nog eens een keer terug naar de site te krijgen voor een nieuwe aankoop.

Heeft de klant meerdere producten in één bestelling gekocht, dan krijgt hij nog steeds maar één verzoek om een review te plaatsen. Want CusRev maakt gebruik van wat ze een ‘aggregated review form’ noemen. Na het klikken op de link in de email wordt de klant naar een formulier gestuurd, waar alle producten in die bestelling op voorkomen en per product kan hij in één en hetzelfde formulier meerdere reviews plaatsen.

Deze reviews worden door de plugin zelf doorgeplaatst naar de daadwerkelijke reviews per product.

Toch wel makkelijk, nietwaar?

Daarnaast kan de klant altijd op de ‘gebruikelijke’ manier een review plaatsen onder het product zelf.

Spam voorkomen

customer reviews | Custom Reviews voor WooCommerce

Dit ‘aggregated review form’ is niet erg -of eigenlijk geheel niet- spamgevoelig, omdat er per order een unieke link wordt aangemaakt die is opgebouwd uit een groot aantal random tekens. De kans dat dit ‘toevallig’ wordt gevonden is te verwaarlozen.

En om spam te voorkomen bij de review op de productpagina is het mogelijk een Google reCaptcha v2 te gebruiken. Jammer dan een reCaptcha v3 momenteel niet mogelijk is. Een v2 is het ‘Ik ben geen robot’ vinkje, wat eventueel af en toe zo’n hinderlijke matrix kan zijn waarbij je moet aangeven hoeveel fietsers er in de foto te zien zijn. reCaptcha v3 is intelligenter en daar hoef je eigenlijk helemaal niets extra’s voor te doen. Op grond van de onregelmatigheid van toetsaanslagen en muisbewegingen besluit Google dat je geen robot bent. Daar hoef je zelf niets meer voor te doen.

Maar in ieder geval, er is voldoende bescherming tegen spam.

Afbeeldingen bijvoegen

Voor sommige producten kan het heel motiverend zijn voor bezoekers wanneer reviews ook foto’s bevatten. Wil je dat toestaan, dan is dat mogelijk. Het verbaasde mij op een prettige manier, dat je dit al kan met de gratis versie. Zelf zou ik dit eigenlijk onder een ‘premium functie’ verwachten.

Reviews omhoog of omlaag stemmen?

Waarom zou jij zelf moeten beslissen of een review wel of niet nuttig is? Laat de bezoekers aan je site dit doen. Je kan je bezoekers de mogelijkheid geven met een ‘thumbs up’ of een ‘thumbs down’ een specifieke review omhoog of omlaag te stemmen.

Kortingsbonnen / coupon codes

Wanneer iemand een coupon code kan krijgen voor het plaatsen van een review, dan wil je natuurlijk dat dit een unieke coupon code is, die alleen voor deze persoon beschikbaar is. Het mooie van Customer Reviews for WooCommerce is dat deze plugin inderdaad unieke codes aanmaakt.

Social media integratie

Hoe het hele proces werkt voor het verzamelen van de reviews is denk ik nu wel duidelijk. Maar het is ook mogelijk om geselecteerde reviews te delen via social media. Dit gebeurt niet vanuit je eigen website, maar vanuit jouw account op de CusRev.com website. Op deze website zal je een gratis of betaalde ‘licence key’ aan moeten maken en in de instellingen van je Customer Reviews plugin op moeten slaan.

Heb je dat gedaan, dan kan je kiezen welke reviews je op jouw social media wilt publiceren. Een stap voor stap handleiding hoe je dit moet doen vind je hier.

Heb je de gratis plugin, dan zal de review zichtbaar zijn in je social media, maar zonder link naar het besproken product. Met de betaalde versie heb je ook een link naar het besproken product.

Customer Reviews for WooCommerce en SEO

Zowel de gratis als de betaalde plugin genereren een ‘Google Shopping Product Reviews Feed’, ofwel een feed met informatie over de op jouw site gepubliceerde reviews. Zoekt iemand op het product en besluit Google jouw product te laten zien, dan zal ook de gemiddelde waardering van dit product mee worden genomen.

Ok, dat is indrukwekkend voor een gratis plugin. Wat heeft de betaalde versie meer te bieden?

Toen ik deze plugin aan het testen was voor deze bespreking was ik constant onder de indruk, wat deze gratis plugin allemaal te bieden heeft. Wanneer ik zelf een plugin als deze zou hebben ontwikkeld en ik zou er mee willen verdienen, dan had ik een aantal van de gratis opties echt ‘veilig opgeborgen’ achter een premium of pro licentie. De maker van deze plugin is dus duidelijk heel wat guller dan ik ben.

Maar wat krijg je dan extra bij de pro versie van deze plugin?

  • Het ‘From’ adres en de email footer kunnen worden aangepast.
    Standaard gebruikt de plugin het adres wat je als ‘systeemadres’ hebt opgegeven bij het installeren van WordPress. Wil je een ander adres gebruiken, dan moet je de betaalde versie van de plugin kopen. Deze betaalde versie maakt het ook mogelijk om de footer -waar nu een link staat naar de site van de plugin maker- van de emails die door de plugin worden verzonden aan te passen.
  • Logo toevoegen aan de email templates
    Je kan een logo toevoegen aan de email templates. Voor wat betreft de branding van je communicatie is dat natuurlijk een stuk netter.
  • Eigen logo aan review formulieren
    Je kan een logo aan de review formulieren toevoegen.
  • Aanpassen van ‘review style’.
    Wil je geen sterretjes, maar boos tot vrolijk kijkende emoticons gebruiken? Dan heb je toch echt de betaalde versie nodig.
  • Geolocatie
    Reviewers kunnen er voor kiezen toe te staan dat er bij hun review ook de geografische locatie (land, regio) wordt geplaatst.
  • Minimum lengte van de customer reviews
    Je kan instellen hoeveel tekens er minimaal in de review voor moeten komen.
  • Eigen stijl templates voor de emails en formulieren
  • Advertenties verwijderen
    Wanneer je inlogt op het CusRev.com account zie je advertenties voor allerlei producten. Met een pro account zie je deze niet meer. Dit heeft dus uitsluitend betrekking op advertenties die jij te zien krijgt, jouw klant ziet deze niet!
  • Editor voor email stijlen en een aantal email templates om uit te kiezen / aan te passen.

Hoewel die extra functies aardig zijn, zijn ze niet essentieel voor het succes van je review campagnes. En aangezien de ‘betaalde versie’ relatief voordelig is (de plugin die het dichtst bij deze functionaliteiten komt, kost 129 dollar per jaar op dit moment, deze plugin die in de gratis versie al meer kan, kost 49 dollar voor de pro versie) zou je toch al snel geneigd zijn deze ‘betaalde’ versie te nemen als een bedankje aan de maker voor zo’n compleet gratis product!

Conclusie

Ik sta paf. En dat sta ik niet vaak. Deze plugin voor Customer Reviews bevat alle functionaliteit die ik maar kan verzinnen en dat allemaal voor niets. De betaalde versie van de plugin biedt je alleen de gouden randjes om het allemaal mooier te maken, maar beperkt je op geen enkele manier in je activiteiten.

Het is lang geleden, dat ik zo’n mooie plugin heb gezien, waar je niet diep in de buidel hoefde te tasten om te krijgen wat je eigenlijk wilde.

Meer halen uit je webshop?

De meeste webwinkeliers laten eigenlijk heel wat geld liggen. En dat is jammer. Sinds ik mij in 2002 in de wereld van de e-commerce begaf (ja, ik ben inmiddels al weer 20 jaar actief op dit gebied) heb ik mijn technische kennis, mijn ervaring in de online verkoop en mijn achtergrond als sociaal psycholoog gecombineerd tot een unieke formule om webwinkeliers terzijde te staan. En dat heeft gewerkt. En werkt nog steeds.

Tijdens mijn cursus WooCommerce in Detail komt deze kennis van mij ruimschoots aan bod en leer je hoe jij meer uit jouw webshop kan halen.

Maar heb jij liever een persoonlijk advies, dan is dat ook mogelijk! Ik kijk dan uitgebreid naar jouw webshop en jij krijgt een rapportje met mogelijke verbeterpunten. Dit rapportje spreken we daarna nog eens gedetailleerd samen door. En het leuke is, dat dit past binnen het kader van een WordXPression support strippenkaart. Dus voor slechts 325 euro (ex BTW, gebaseerd op een vijf uur strippenkaart) heb jij een deskundig advies hoe jij jouw webshop kan verbeteren. Is het de eerste keer dat jij een WordXPression support strippenkaart koopt, dan krijg je daarover ook nog eens 30% korting en betaal je dus slechts 227,50 (ex BTW) voor dit advies.

Nog niet uitgelezen?

Vind je dit artikel interessant? Mooi! Want ik heb nog veel meer te bieden. Op deze site vind je letterlijke honderden artikelen over WordPress, marketing, e-commers, e-learning en nog veel meer onderwerpen. Op zoek naar meer informatie? Kies één van de trefwoorden hieronder of tik een zoekopdracht in.

Wees eens aardig en deel dit met je vrienden
Enkele trefwoorden om vergelijkbare posts te vinden:

Word je website de baas. Neem vandaag nog contact op!

Contact Information

WordXPression 
Imkersdreef 525
7328DG Apeldoorn
06-10449807 (van 9:00 tot 17:00 van ma-vr)

KVK : 75580152 

Social media
Stuur een bericht